abduh's blog
Aku, L4D2 dan Mindset (Part 2)

Kasim : Kau ni memandai je lah Karim, aku dah tukar dah difficulty dia tadi. Kitorang nampak je beza dia. Zombie dia macam lagi ramai je aku tengok.

Karim : ==' biar betei kau ni? aku tengok sama je kau tukar difficulty ke tak

Salim : *poker face*

Karim : Yelaa2, sambung jelah

Ketiga-tiga sahabat ini menyambung apa yang ditinggalkan sebentar tadi. Tidak lama kemudian, Kasim berhenti dan keluar dari bilik itu kerana ada hal yang perlu diuruskan.

Salim : Acano eh jang? Kasim takdo, nak teruskan jugak ke?

Karim : Dah tu, kau ada idea kita nak buat apa sekarang selain main game ni?

Salim : Kfine! ==' *sambung*

Selang beberapa purnama (eh) , Kasim kembali ke bilik itu dengan wajah berseri seri lagi ceria. Entah hal apa yang diuruskan tadi tak tahu lah.

Karim : Kasim! you're back! Aku dah dapat dah ni.

Kasim : huh? dapat gapo dio?

Karim : Ni haa, aku dah tau macam mana nak tukar difficulty dia.

Kasim : Yeke yeke? *muka excited * meh try sat. tengok camano pegi dia.

Selang beberapa minit....

Kasim : *asdosfhdglasjbgal* =='  susah gilo weh, camano nak menang gini? eh, jap maknanya yang aku buat tu salah la eh?

Karim : Yep, kau buat tu salah. Aku buat ni betul, siap ada tulis kat situ lagi haa. Tapi apesal kau kata bila kau buat tu, nampak susah je nak menang? zombie banyak lah kononya.

Kasim : pfft. Mindset -.-

THE END 


p/s : pencerahan di post seterusnya

0 Comment(s)
Older Post | Newer Post